Säga upp Socks, Stella Lady mm

Om det händelsevis finns någon annan stackare där ute som

1. inte kan freda sig från telefonförsäljare

2. inte hittar var man ska säga upp sina tokiga prenumerationer

så kommer här ett tips som jag efter många om och men fick koll på. För att säga upp Socks for her och Socks for him går man till www.kundinfo.se och för att säga upp Flexifront och Stella Lady går man till http://www.flexifront.com/default_sv.asp. Väl där går man till Fråga kundtjänst, fyller i sina uppgifter och väljer som ärende: avsluta medlemskap. Så är saken biff. Och aldrig mer ska jag låta någon försäljare pracka på mig något.

36 Responses to “Säga upp Socks, Stella Lady mm”

  1. Charlotta skriver:

    tack för hjälpen ! Nu ska jag tacka nej till sockar,rakhyvlar och ansiktsmasker.
    Stort tack !

  2. Liv Saga skriver:

    Varsågod! :)

  3. Christina skriver:

    Toppen! Stort tack för hjälpen. Jag letade just efter ett sätt att säga upp Stella Lady. Det står ju ingen web adress på deras fakturor eller informationsblad, så jag tänkte skriva ett brev, men det här är ju så mycket bättre.
    Åter ett tack.
    Trevlig midsommar!
    Christina

  4. Liv Saga skriver:

    Trevlig midsommar!

  5. Caroline skriver:

    Tusen tack! Personligen så tror jag att du skulle kunna börja ta betalt för dessa länkar och tjäna storkovan :-)

    Tack igen och trevlig sommar
    //Caroline

  6. Liv Saga skriver:

    Hahaha, det kanske kommer! Passa på och njut så länge det är gratis!

  7. yvonne Kagevik skriver:

    Hej jag vill säga upp mitt medlemskap. medlemsnummer YS PK1 130 1037 6112

  8. Hej Yvonne! Du får lov att säga upp ditt medlemskap på egen hand: följ instruktionerna ovan så ordnar det sig.

  9. Sandy skriver:

    Hejsan! Tack så jätte mycket, toppen att det finns människor som du därute som hjälper till! TACK!=)

  10. Kul att det uppskattas! :)

  11. katarina skriver:

    tackar!!! :D

  12. Maria skriver:

    Tack snälla för hjälpen!!!! Jag sitter här med en hög rakhyvlar… Aldrig mer säger jag med. MVH//Maria

  13. Nu var det ett tag sedan jag sade upp någon prenumeration själv så jag kommer inte riktigt ihåg… men jag tror att man sade upp Stella Lady på samma sida som flexifront. Man har olika nummer bara för dam och herr så att säga. Eftersom du skrev personnumret borde båda dina prenumerationer sägas upp (under förutsättning att de godtar personnummer, men det borde de).

  14. Lena L skriver:

    Tack för detta, har försökt ringa dom hur länge som helst men de har ju helknäppa öppettider och ingen nätinformation på fakturan. Äntligen kan jag känna mig säker på att slippa vidare paket…./mvh Lena

  15. Denisse skriver:

    Skönt att jag är inte den enda med en hög rakhyvlar och annat trams som man kan köpa själv när man känner för det. haha. Underbart! Nu kan man använda pengarna till annat.

  16. Maria E E skriver:

    Tack snälla för länken till att säga upp avtalet.
    Har fortfarande inte förstått hur jag råkande bli medlem men ska vara uppmärksam vid nästa telefonförsäljare.

  17. Erika skriver:

    Tack för hjälpen! Så slipper jag få fler rakblad då jag har ett stort lager här hemma nu!

  18. Agneta skriver:

    Tack! Jätteskönt att få börja ett nytt år utan dessa försändelser! Agneta

  19. Jhan skriver:

    Hallo alla vilsna själar. Jag är en av dom som ringt och prakat på saker och enligt kontrakt får jag inte kommentera mig om produkterna… men ditto.
    Jag hade tänkt dela med mig lite tips då sånnasom jag ringer
    1) Även fast vi inte förtjänar det, försök att vara trevlig så blir samtalet trevligare för alla parter
    2) anmäl er till NIx-telefon, då får vi enligt lag inte ringa er. http://www.nix.nu eller 020 27 70 00

    Stella och Flexi har lämnat oss blodiga alltför länge
    Mvh Johan

  20. nettan skriver:

    ja, man tackar så mycket för detta. Men nått skumt med uppsägningen nu när jag skulle prova var att även fast jag skrivit rätt medlemsnummer och inernet kod, så står det att det var fel, så jag kunde inte logga in, därmed inte säga upp…. hmmm

  21. Malin skriver:

    nettan: Samma sak hände mig så jag kan inte logga in och säga upp mitt medlemmsskap

  22. Ingegerd skriver:

    Jag kan inte heller logga in och säga upp! Vilket tvättäkta skitföretag!
    Det måste ut i pressen att verkligen gör allt för att det inte ska gå att säga upp. Ringa går ju inte heller. Jag provar nu med att skriva ett brev.

  23. Ingrid skriver:

    Tack tack tack!!! Min söndag är nu räddad när jag slipper irritera mig på avsaknad av webadress på fakturan!
    Ni som haft problem med att hitta, skriv bara flexifront.com så kan ni välja stella lady där och DÅ kan ni säkert logga in.

  24. Marie skriver:

    Tack så hemskt mycket! Nu slipper jag ringa som jag hatar att göra. *S* Nu är det bara de här förbaskade ansiktsmaskerna som jag måste säga upp oxå…

  25. Towe My skriver:

    Eller prova: http://www.flexifront.com/stellalady/ för att säga upp Stella Lady (fungerade inte att bara gå till Flexifronts sida).

  26. Nisse skriver:

    Ingen som vet om Flexifront har en mail adress? Vore evigt tacksam om någon hadde!

  27. Tina skriver:

    Tack så mycket för hjälpen guld värt detta!! Hade annar ALDRIG hittat jvla skit grejer men går på oxå!! TAck Tack
    Kram Tina

  28. Kerstin skriver:

    Hej! Skulle vilja säga upp mina rakhyvlar. Och varför är det så svårt att logga in? 13010208869

  29. Liv Saga skriver:

    Det verkar vara många som har fått problem att logga in den senaste tiden. Mitt inlägg om hur man säger upp rakhyvlar och strumpor börjar vara ganska gammalt så det kanske inte stämmer längre. I så fall får ni söka nya vägar… Jag har tyvärr ingen lösning att erbjuda. Lycka till!

  30. Anna skriver:

    Det är klart att det inte funkar det är hela upplägget! Pracka på folk värdelösa rakhyvlar till skyhöga priser. De har sidan enbart för att kunna hävda till KO att det går att säga upp dessa skit abonnemang men sedan gör de inte det och kundtjänsten går det aldrig att komma fram till.
    Bolaget har under annat namn fått vitesförläggande och varit med på insider. Sedan dess har de flyttat till Schweiz luktar smuts och mygel lång väg!

  31. Karl skriver:

    Vet någon hur man avbryter sin prenumeration på http://www.efi.se ? Man ska fylla i medlemsnummer men jag har inte fått någon…

  32. Benny skriver:

    Har nu försökt att logga in på sidan i 2 veckors tid…. har sagt upp via telefon där det var 18 minuters väntetid.
    Deras stratei är att hävda för KO att de har en sida så att det är enkelt att säga upp men den fungerar aldrig…..
    Skurkar.
    Ngn som har ngn ide om hur man kan sätta dit dem den har ju fått vite men det hjälper ju inte….
    Benny

  33. finacarina skriver:

    Tack för hjälpen! Blir vansinnigt irriterad på såna här skitföretag som är såååå osmidiga. Det var hopplöst att logga in på flexifront.com men du räddade min dag. Ska bara säga att rakbladen är bra det är bara företaget som är oproffsigt.
    Carina

  34. bengt landberg skriver:

    jag vill härmed säga upp mitt avtal 12812810450

    har försökt nå kundtjänst men dom svarar inte

  35. Guld skriver:

    Guld är härligt och även värdefullt. Guldpriset har gått upp med över 100 % på ett par år.

  36. chanti.se skriver:

    chanti.se

    Säga upp Socks, Stella Lady mm « Kattvalp

Leave a Reply